Onsdag

Inget jobb idag vilket var jätteskönt. Var helt slut efter tidiga morgnar och långa dagar plus att jag sovit väldigt dåligt. Så jag har varit lite trött och seg idag, även om jag fick sova ut lite i morse. Men jag kunde ju ta det lugnt idag, så jag har haft det bra. ;)

Red Hera i ridhuset efter att ha tagit in hästarna i vårt intagslag. Det blev en lugn dag även för Hera, skrittade och travade bara lite lugnt. Hon gick fint, jag kände mig dock inte lika koncentrerad som igår.

Hittade inte sladden till min mobil, så kunde inte föra över bilderna.. :( Så det fick bli en "nygammal" bild. 



Kommentarer
Postat av: Linnea

åh vilken fin bild :)

2010-03-30 @ 07:58:47
URL: http://hastliv.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0