Back to business

Hade lunchfodring i stallet idag, så det var bara att ta sig i kragen och åka och fodra. Är strålande sol ute, vilket genast gjorde att jag kände mig lite piggare så det gick fint att fodra dem. Sedan gjorde jag resten i stallet i min egen lilla takt. Stannade till och bara stod och njöt i solen lite då och då. ;)

Har käkat lunch för en stund sedan ute i solen och lyssnat på skön musik. Riktigt härligt! Men nu börjar huvudvärken krypa tillbaka och det svider i ögonen så ska lägga mig och vila lite!

Hannah kommer och rider Hera ikväll och jag ska dit och se hur det går för dem. Sedan blir det till att åka vidare till min kompis Akis, så ska hon, jag och några andra vänner mysa framför teven med glass! De är väldigt nyfikna på att se hur jag ser ut ;)

Vi hörs!


Innan jag och Hera red ut för sista gången innan operationen. En vecka sedan




Kommentarer
Postat av: Susanna

Den är efter Cardento tror jag, fast hon blev mörkbrun =)

2010-05-03 @ 15:45:19
URL: http://supersus.blogg.se/
Postat av: Sigrid

Äsch då, hurtig är ju du med! :)

Hoppas du snart är i sadeln igen.

2010-05-03 @ 19:08:08
URL: http://sosigog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0