Roliga norrmän...

Haha, skrattade så när jag såg den här! Mycket för att jag tycker att norska är ett så otroligt gulligt/roligt språk, men framför allt för att de här norrmännen är så kassa på att rida. ;) Nybörjare beter sig så himla roligt uppe på hästryggen! Har vi sjävla verkligen varit så dåliga någon gång?




Om ni vill slippa snacket i början, så börjar det roliga ungefär efter 2 minuter! Enjoy :)




 

Håll ut!

Jag försöker verkligen hålla ut nu inför återbesöket som är på torsdag! Hoppas att ni fina läsare också gör det och inte ger upp om bloggen. Jag känner faktiskt att jag saknat att blogga, men samtidigt så har det ju inte funnits något intressant att skriva om på hästfronten.

Jag skrittar Hera för hand nu varje dag. Skrittade i 20 minuter idag på hoppbanan, sen fick hon beta i 25 minuter. Nöjd häst!




RSS 2.0