Äntligen hemma!

Har varit i stallet tills för en liten stund sedan... Har ridit Hera putsat och grejat inför träningen i morgon så att jag ska slippa göra så mycket som möjligt i morgon.

Skrittade fram henne lite runt anläggningen idag. Red sedan på dressyrbanan och hon var ganska taggad. Jag tror att hon är det för att hon är lite brunstig just nu... Så fort hon ser en häst så blåser hon upp sig lite extra och ska springa och titta på den andra hästen hela tiden. Knasiga Hera.

Red mycket utan stigbyglar idag med. Hon kändes kalasfin och jag fick till jättemånga fina fattningar och jag känner att jag absolut har blivit bättre med min sits. För, som Hannah sa, så har Hera klassat ut mig totalt när det gäller våra fattningar... ;-) Hon är en fena på det, det gäller ju bara att jag gör rätt också!

Gjorde skänkelvikning på volt i både trav och skritt för att få henne mjuk och fin. Travade och skrittade av henne ordentligt efteråt, då hon jobbat på jättebra. Hoppas nu bara att det går lika bra för oss i morgon på träningen för Louise Haaga :-) Imorgon så är det jag och pappa som tar med Hera och åker till Jälla för hoppträning!

Vi hörs i morgon!

Ha det b(h)äst

Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0