Dagens

Hade oförberett engelskaprov idag, vilket inte var så kul, men jag tror att det gick bra i alla fall. Så grymt skönt med lite ledighet nu! Var i stallet efter skolan och Hera var lite varm i höger fram, inte halt eller så, men ville inte ta någon risk så skrittade henne bara ute i 30 minuter. Sedan kylde jag benen länge för att sedan linda dem. Hoppas att det lagt sig i morgon!

Imorgon så ska jag träffa Ak, Anna, Emma och Ebba i stan och sedan ska vi gå och käka lunch vid ekonomikum. Det ska bli urmysigt! Hoppas verkligen på fint väder också, planerar att cykla in till stan så det får bannemig va fint.

Hoppas ni får en trevlig Valborg!!

Puss och kram

Elin

Kommentarer
Postat av: FREJA LINDSKOG

SVAR: Det gjorde jag minnsann! Dock typ 10 minuter försent för pappa var trög... :S Kan skriva ett inlägg om det senare ikväll! :)



Och TACK för kommentaren om bilderna! :D

2009-04-30 @ 07:42:05
URL: http://frejalindskog.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0