Hej igen!

Jag tyckte att det var dags att blogga lite igen, efter ett låångt uppehåll! Har haft så himla mycket för mig på senast tiden, så har helt glömt bort att jag har en blogg!

Red Hera lite ute på hoppbanan idag, hade tänkt rida ut för att konditionsträna lite i det fina vädret, men hon hade fått ett sår på frambenet och och var lite svullen om det, så tog det säkra före det osäkra och höll mig på banan idag. Hera var pigg och glad som vanligt så jag jobbade mycket lösgörande utan stigbyglar. Hera börjar verkligen kännas fin, vilket är jätteroligt!

Har fått den nya sadeln också, allstå en likadan fast brun! Den är jättefin, och urskön, precis som den svarta. Älskar den! 

Ikväll blir det nog bara påskfirande med familjen och så ska jag läsa boken Grabben i kuvösen bredvid!

Ha det underbart

Elin 

Hera

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0