"Snart" träning

Idag hade jag alltså turen att få vara med på Louise Haaga- träning, då min kompis häst inte kändes riktigt okej, så jag fick hennes plats!

Jag har precis kommit hem frå skolan och längtar efter att få åka och träna! Men träningen är inte förns vid åtta i kväll så det är på tok för tidigt att åka till stallet nu... Hoppas att det går bra och att det blir en rolig träning. Har tränat för Louise en gång tidigare, men då på min ponny som var, om jag minns rätt i någon dålig period då hon stannade på typ alla hinder. Så jag fick inte ut så mycket av den träningen. Eller så var det de jag fick? ;-)
 
Vi hörs ikväll med lite uppdateringar från träningen!

Elin

Kommentarer
Postat av: Linnea

Det var så lite! :)

2009-04-21 @ 19:08:39
URL: http://linneabrandt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0