Underbar vårdag!

Idag var det, åter igen, underbart väder ute! Jag passade på att rida ut med Hera och kondiotionsträna lite, vilket gick jättebra. Hon tyckte att det var så mysigt att få komma ut i skogen lite. Vi var ute i en timme och det var så varmt att jag kunde rida i t-shirt. Underbart! Pysslade ganska länge med Hera efteråt, svampade av henne och spolade benen och så. Sen lät jag henne beta, medans hon torkade, i vårsolen :)

Efter stallet så åkte jag och jobbade, för att sedan åka hem och fira min syster som fyller 16 år idag! :D 

Nu ska jag sätta mig och läsa ut min bok och sen ska jag nog ringa och höra hur Anna och Ak har det, som är på väg hem från Bad Gastein i buss.

Ha det b(h)äst!

Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0