Uteritt

Idag så red jag ute med Hera. Hon var väldigt pigg och lite spänd i början. Men efter att jag gjort skänkelvikningar i skritt och lite i trav och galopperat ordentligt så kändes hon som vanligt igen! Efteråt så fick hon beta i 25 minuter och jag spolade av hennes ben och svampade av henne. Hon är ett riktigt dammtroll nu när hon får vara utan täcke ute! Är inte lätt att få henne ren! Så fort man rör henne så säger det *poff* och så har man ett dammoln runt sig...

Nu ska jag träna lite på min redovisning jag ska ha på naturen i morgon bitti.Men vi är tre stycken som ska redovisa ett arbete på en halv sida så knappt så att man behöver träna... Behöver bara läsa igenom det. Så om ni är intresserade av hormonet tyroxin  kan ju komma och lyssna imorgon vid halv åtta ;-) Haha

Hörs!

Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0