Måndag

Var mycket trött i morse då jag hade feber i natt och sov inte så bra. Men mådde för övrigt mycket bättre idag än vad jag gjorde igår, så tur det ;)

Var på föreläsning för företagsekonmi idag mellan 13.25 - 17.00. Var riktigt trött när jag kom hem, mycket på grund av min förkylning. Åkte hem och åt en god middag och sedan åkte jag och mamma till stallet. Hon hjälpte mig med att fixa i stallet och sedan följde hon med ut på den vanliga skrittrundan runt anläggningen. Hon var lugn och snäll idag, lilla Hera och det var riktigt mysigt och fridfullt att vara i stallet på kvällen.. (:

Blir till att lägga sig tidigt ikväll då jag börjar 8.15 i morgon bitti...

Ha det toppen!

 

Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0