Regndag

Idag var jag i stallet efter lunch igen och mockade och fixade det vanliga åt Hera. Sedan tog jag in henne och borstade henne och släppte sedan in henne i boxen då det spöregnade ute och hon kommer inte undan när hon står stilla i sin lilla sjukhage.

Sedan åkte jag till Anna- Karin åch mockade en box sedan gick vi och hämtade in Cohiba och Miranda ur hagen. Sedan fick jag prova att rida Miranda idag, så jag har nu provat alla tre av Anna-Karins hästar :-)

Vi red ut lite och sedan på banan och hon kändes lite trött, men det är inhte så konstigt då hon varit på två dagars träningsläger. Så jag gjorde inget direkt ansträngande med henne utan lät henne mest arbeta i en lägre form och stretchade ut henne.

Efter det åkte jag tillbaka till Hillton och tog Hera i grimma och gick på vår dagliga promenad. Lugn i början med brallade lite på tillbakavägen, busungen...

Nu har jag suttit och ätit hemgjord pizza med mamma och tittat på FEI hoppningen från Dublin. Hade inte gått bra för Sverige, men vi åkte i alla fall inte ut, vilket var skönt!

Ha en bra kväll

Elin


Väldigt pigg Hera idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0