Annandagen

Red tillsammans med Josefin och Aconto idag med. Idag så visste Hera minsann att hon skulle få trava. Hon var så pigg och glad hela tiden och det behövdes inte mycket skänkel för att hon skulle komma fram i trav om man säger så... ;) Sedan ville hon trava på ganska fort också och försökte komma fram i galopp några gånger. Men hon gör inget dumt alls, utan sköter sig finfint ;).

Imorgon så blir det alltså en intervall till, så vi travar 6 minuter sammanlagt! Roligt att det går ganska snabbt framåt nu. Det märks att Hera blir så mycket gladare i allmänhet efter att ha fått trava.

Efter ridpasset så pysslade jag mycket med henne och putsade alla grejer, mockade och fixade det vanliga. Snart så ska jag till stallet igen, då jag har intaget. Tror att jag ska tvätta Heras svans innan jag släpper in henne i boxen.

Plutar med läpparna? ;)


"Jag har travat!"


Kommentarer
Postat av: Sabina

Fin blogg! :)

2009-12-26 @ 21:07:41
URL: http://sabinaz.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0