Dan före dopparedan!

Iiiih, i morgon är det julafton! Var som att jag precis gjorde den upptäckten. Julen har en hög mysfaktor, vilket verkligen gillas :).

Red tillsammans med Josefin idag. Vi tog lite sovmorgon och red lite senare. Kändes ju riktigt konstigt att gå till ridhuset när det var ljust ute! Red i en timme i dag i alla fall. Stackars mina små tår! De har inte riktigt vaknat till liv ännu... Men tänkte hoppa in i duschen, så då ska de väl komma igång lite.

Sitter och tittar lite på en clinic me Roffe från Göteborg Horse Show i år. Jag tycker att han rider sina hästar så himla fint och jag blir så otroligt ridsugen! Men nu är det inte långt kvar i alla fall. Det som är mest efterlängtat just nu är att kunna rida ut med henne igen. Är lite trött på att skritta på fykantspåret i ridhuset...

Här kan ni också titta på clinicen!

Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0