Fredag

Varit i stallet med mamma nu. Jisses vad kallt det är ute! Höll på att frysa ihjäl där ett tag. Gick inte att skritta uppsuttet de hela 55 minutrarna inte. Gick inte ens halva tiden, utan jag var tvungen att hoppa av och power walka med Hera för att få upp värmen lite.

Hera var lugn och snäll hela tiden, men pigg! Hon, liksom många andra hästar, blir så himla pigg när det är så kallt ute. Hon försökte smyga fram i trav flera gånger... Men snart så! Idag är det bara en vecka kvar! Tycker faktiskt att de senaste tiden har gått ruskigt snabbt. Måste ju bero på att jag har haft fullt upp varje dag de senaste veckorna, med både Hera och studierna.

Men jag är så himla glad och nöjd att jag gick den där kursen. Jag har lärt mig så otroligt mycket på så kort tid. Har även lärt mig lite saker som man alltid har hört ska vara bra eller rätt kan vara den raka motsatsen. Tänkte skriva ett separat inlägg om detta.

Hoppas ni får en fin fredag! :)

 

Kommentarer
Postat av: Tajna

Grattis Elin! Jag sa ju att det skulle gå bra! ;)

2009-12-18 @ 14:55:48
Postat av: Amanda

Jättefin bild och jättefin häst!

2009-12-18 @ 19:02:49
URL: http://nogg.se/AmandaG

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0