Söndag

Usch, är lite segt med söndagar alltså. Är trött och sliten från igår och imorgon ska jag upp tidigt igen... Men gårdagen var sååå himla rolig! Vi hade verkligen jätteroligt! Var först på förfest hos min kompis Aram, där jag träffade många av mina fina ex-klasskompisar. Sedan drog jag Akis och Anna vidare till V-dala där vi hade grymt roligt! Kvällen gick så himla snabbt!

Idag så var jag i stallet nästan hela dagen. Red Hera i ridhuset och Josefin var där och "passade" oss :). Hera var lite spänd i början men lugnade sedan ner sig. Det var ju ändå fyra andra i ridhuset och två av dem red för tränare, så helt lugnt var det ju inte. Men skönt att det gick bra i alla fall! Gäller att hela tiden hitta på något så att hon koncentrerar sig på mig.

Imorgon så rider jag med Josefin på morgonen, sedan så har vi palpationsövning i skolan. Ska bli kul! Så nu måste jag sova...

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0