Ännu mer städning

Idag var mamma med mig till stallet och hjälpte mig med de vanliga sysslorna. Hon földje även med ut på min och Heras vanliga promenad runt anläggningen och Hera skötte sig exemplariskt.

När jag kom hem så var det dags för den årliga stortvätten av släpet! Pappa hjälpte mig lite, med att tvätta ställen jag inte kom åt och så. Släpet blev så himla fint! Ser ut som nytt igen :-)

Nu har jag nyligen tittat på film med Linda, min syster. Seven Pounds, med Will Smith i huvudrollen, tittade vi på och den var grymt bra! En riktig snyftare dock, men otroligt fin.

Nu ska jag gå och lägga mig, har morgonfodringen i morgon bitti och sedan, klockan två i morgon så har vi tid på Mälarkliniken  för återbesök med Hera då de kommer att göra ett nytt ultraljud för att se att allt går som det ska. Jag hoppas verkligen att allt ser bra ut och att hon kanske kan få gå i vanlig hage igen! Vore så otroligt skönt... Vore också skönt att få veta mer exakt hur länge vi bara får skritta och när vi kan börja trava och så vidare... För då är det lättare att fokusera framåt.

Håll tummarna för oss i morgon!



Godnatt!

Elin

Kommentarer
Postat av: Sigrid

Håller tummarna. :)

2009-07-29 @ 08:51:36
URL: http://anderssons.blogsome.com
Postat av: Linnea

Håller alla tummar (& tår) jag kan!

2009-07-29 @ 11:55:18
URL: http://linneajarnstrom.blogg.se/
Postat av: Lisan

Jättefin bild :)

2009-07-31 @ 14:07:12
URL: http://griseknoe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0