Dagens

Innan jag åkte till stallet idag så tog jag en sväng förbi Sporren och köpte en flaska pälsglans (som jag inte klarar mig utan), då min hade tagit slut.  Sen bar det av till Hillton. Där mockade jag och lade in torv i boxen (står annars på bara halm) för hon är en sån lortgris och drar undan all halm så torv var perfekt att ha i botten. Sedan skrittade vi ut och hon höll sig lugn och fin. Det är ju så himla varmt ute idag så hon orkar inte annat ;-)

Ikväll ska jag åka till Anna som är hundvakt och får då bo i hundägarens lägenhet, så jag ska dit och hålla henne sällskap och sova över :-)

Ha en toppenkväll!

Elin


Kommentarer
Postat av: Alba

fina:)

2009-07-26 @ 11:28:38
URL: http://albavws.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0