Dagens

Var i stallet vid 12 tiden och lunchfodrade.. Mamma var med till stallet idag och gjorde iordning maten medan jag mockade. Sedan följde hon och Lennart, vår ena stallkatt, med på min och Heras skrittrunda runt anläggningen :-) Hera var lika lugn som vanligt. Mockade hennes sjukhage också, får mocka den varje dag nu. Men så är det.

Jag längtar riktigt tills återbesöket då de gör ett nytt ultraljud på henne. Då hoppas jag att hon efter det ska kunna gå i sin vanliga hage istället och kanske få börja jogga lite. Men jag vill samtidigt inte få upp förhoppningarna för mycket. Så det är bara att vänta :-P

Jag och mamma ska gå och sätta oss och titta på en dvd som vi har. Den heter "Jan Brink gärstas av Tobbe Larsson". Får se om den är bra, men så länge den har med hästar att göra, vilket den definitivt har, så ska den nog duga för mig i alla fall ;-)



Ha en bra kväll!

Elin

Kommentarer
Postat av: Jennifer

SV: Varför kan du inte då? :)

2009-07-13 @ 22:54:03
URL: http://jennifersumar.blogg.se/
Postat av: JULIA

den är riktigt bra tycker jag, lärorik! :D

2009-07-14 @ 10:40:24
URL: http://juliaosterlen.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0