En bra nyhet!

Jag var i stallet idag och pysslade som vanligt om Hera. Skrittade ut med både mamma och pappa idag :-) Var mysigt. Hon var mycket lugn idag, men det berodde nog på vädret. Det är nämligen mycket varmt ute. Vi skrittade bara runt anläggningen.

Pratade lite med Ann som står i samma stall. Hon undrade om jag hade hittat någon häst som jag kunde rida lite medan Hera var konvalecent. Jag sa berättade att jag inte hittat någon ännu och hon tipsade då om att jag kanske kunde fråga Anna- Karin, som har ett stall fem minuter från vårat, om hon kanske kunde behöva någon hjälp med sina tre hästar. Jag tyckte det lät som en bra idé, eftersom att jag och Anna- Karin känner varandra som tidigare då vi tränar tillsammans. Så när jag var klar i stallet så åkte jag till Anna-Karin och frågade om hon behövde någon hjälp, vilket hon behövde! Äntligen ska jag få rida igen!!

Jag ska prova alla tre hästarna så att jag kan hjälpa henne med vilken häst som helst om hon skulle åka bort.


Ha en bra dag!

Elin


Kommentarer
Postat av: Sigrid

Men vad roligt!

2009-07-11 @ 17:35:34
URL: http://anderssons.blogsome.com
Postat av: frida

Vad kul! Jag har ridit hennes Miranda väldigt mycket, från 2006 av och till. Sen gillar jag Cohiba, hon är så söt :) Skriv gärna och berätta hur det gått!

2009-07-11 @ 18:18:47
URL: http://frajdolajnien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0