Fix i stallet

Jag och mamma var och släppte ut Hera själva i morse. Hon var väldigt pigg, men glad och nyfiken. Väldigt bra sjukhage har hon nu också, hon går liksom i två stycken så det blir som en labyrint så hon får det lite större än tidigare, men får inte upp farten! Verkligen bra.

Sedan åkte jag och mamma ner till gamla stallet och mockade ur boxen vilket blev väldigt många kärror! Även att mocka ur sjukhagen var riktigt tungt då det regnade... Men fint blev det. Så är nästan helt klara nu. Packade det sista också så känns skönt. Ser fram emot en lång dusch i eftermiddag, eller varför inte ett varmt bad? Jag har inte badat på flera år haha, blir aldrig av!

Men nu ska jag snart åka till stallet igen och ta in Hera och skritta ut med henne. Hoppas att hon är lugn idag att skritta ut med, var minsann lite rodeovarning på henne igår... Men inte lika mycket mygg ute när det regnar så ska nog gå bra (peppar peppar).

Vi hörs!

Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0