Förlåååt!

Verkligen ledsen för att jag inte skrev något igår, men jag hade verkligen fullt upp hela dagen!

På förmiddagen åkte jag upp till Hillton och hjälpte till lite med att ta emot spån och torvbalar som blev levererade. Sedan mockade jag och fixade allt det valnliga för att sedan skritta ut med "lilla" Hera som var väldigt pigg och glad.


Precis inkommen från hagen



Ute på skrittrundan

Efter det så åkte jag hem och duschade och gjorde mig i ordning. Sedan åkte jag ner till stan där jag träffade Anna och vi käkade på Max tillsammans och gick sedan runt på stan och tittade lite :-) Jag köpte ett lila diadem, haha jag börjar undra varför, för jag använder aldrig diadem... Men det var väligt sött i alla fall!

Sen åkte jag hem ett tag, men sedan var det dags att åka ner på stan igen och den här gången träffa Anna- Karin (även kallad Akis) och vi gick och såg Harry Potter och Halvblodsprinsen tillsammans! Tyckte den var väldigt bra, men jag har inte läst boken så jag har inget att jämföra med. Men jag längtar riktigt tills fortsättningen kommer!



Sen gick jag och Akis på stan ett tag och pratade lite tills det var dags att åka hem och sova. En riktigt rolig dag hade jag igår!


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0