Fredag!

På morgonen så var jag till tandläkaren igen och de fixade en del av min tandställning :-( Usch inte alls kul, men jag slipper snart den i alla fall. När jag kom hem så fick jag inte äta på en timme och jag var dödstrött så jag la mig i kökssoffan och somnade på en gång!

Efter att jag vaknat och ätit så åkte jag och mamma till stallet och mockade och red som vanligt. Det blåste rejält mycket idag så Hera var väldigt pigg till en början men lugnade ganska snabbt ner sig. Så det gick bra :-) Pysslade som vanligt om henne ganska mycket, så att hon ska känna sig ordentligt omtyckt och glad, trots skadan.

Nu har jag ganska nyligen kommit hem från stallet igen då vi hade kvällsfodringen. Lindade benen på Hera då hon lätt svullnar upp nu när hon står stilla så mycket och på grund av skadan. Veterinären rekommenderade att jag lindade benen på henne då läkningen  går "fortare" om man håller benet varmt. Så vi får väl hoppas på det!

Ha en trevlig kväll

Elin



Åh vad jag saknat att rida dig

Kommentarer
Postat av: C

Kör du med vanliga lindor och paddar eller kör du med BoT paddar? Vad tycker du om dem? :)

2009-07-10 @ 22:40:49
Postat av: Tajna

Snygg bild!

2009-07-11 @ 11:45:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0