Impulsiv gårdag

Jag satt som sagt igår nyduschad och lyssnade på musik, så ser jag Gustav (gick i min klass) gå förbi mitt hus. Jag messar honom att han precis gick förbi mig, så då ringde han upp och föreslog att vi skulle göra middag tillsammans, vilket vi gjorde. Sjukt duktiga var vi på att laga mat!

Sedan kom Anna, Ebba, Malin, Per, David och Marcus hit också! Verkligen helt oplanerat, men grymt kul hade vi hela kvällen! ;-)

Har städat ganska mycket nu på morgonen, men ska städa lite till innan jag åker till stallet och tar hand om Hera. Ska även ta hand om Aconto idag, Heras boxgranne! Josefin, hans ägarinna, är nämligen bortrest, så jag ska bara mocka och pyssla lite med honom. :-)

Vi hörs!

Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0