Infyttning till Stall Hilton

Ledsen för att jag inte har bloggat idag, men har verkligen haft fullt upp med flytten!  Har precis kommit hem från stallet, efter att ha åkt mellan Hilton och det gamla stallet hela dagen... Har fått hjälp av både mamma och pappa idag iaf, så det gick så mkt snabbare; tack för det! :-) Men som kompensation så har jag tagit bilder under dagen som jag tänkte dela med mig av till er! :-)

Stall Hilton


Ingången



Hera i sin nya fina box


Hera verkar redan trivas


Efter att ha skrittat Hera i 20 minuter så red jag henne till Hilton, för det ligger ungefär 5 minuters skrittavstånd från vårt gamla stall. När jag tog in henne kunde jag inte låta bli att duscha av henne med varmvatten i spolspiltan. Vi hade ju bara en spolspilta ute i det förra stallet och då hade vi inget varmvatten i slangen, utan det fick man hämta med hinkar...

När jag släppt in Hera i boxen gick hon något varv och tittade sig nyfiket runt lite, sedan var hon självklart tvungen att lägga sig ner och rulla, två gånger, i den nya fina halmbädden... Jättemysigt tyckte hon ;-)





Mamma är uppvaktad av stallets två katter, Lennart och Puff. Det finns en tredje som heter Piff och han är minst lika kelig han.


Hera tittar ut genom fönstret, innan vi åker




Ha det bra! Hörs

Elin

Kommentarer
Postat av: Carro

Det ser verkligen super mysigt ut! Hoppas att ni kommer att trivas! :)



P.S Vore super om hela banner'n (alltså den med dig och Hera på, överst på sidan) vore klickbar så man kommer tillbaka till bloggens startsida varje gång man klickar på den! D.S

2009-07-06 @ 22:49:18
Postat av: Jmariia

Vad fint det nya stallet såg ut att vara :)

2009-07-07 @ 00:58:59
URL: http://jmariia.blogg.se/
Postat av: Sigrid

Det är kul att ni flyttat in!

2009-07-07 @ 10:09:16
URL: http://anderssons.blogsome.com
Postat av: Linnea

Hera ser att trivas :-) Jag har Tamron 70-300mm objektiv

2009-07-07 @ 10:33:44
URL: http://linneajarnstrom.blogg.se/
Postat av: Elin svarar...

Carro: Jag ska se vad jag kan göra... :-)

Jmariia: Ja, visst är det!

Sigrid: Kul att du tycker det, tycker jag me :-D Vi får ta en skrittur tillsammans någon dag!

Linnea: Ja, det gör hon verkligen, vi med! Du får komma och hälsa på någon dag! Vi får bestämma när jag ska komma till Kakan också :-)

2009-07-07 @ 13:23:31
URL: http://fornbrandt.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0