Intag och skritt

Idag hade jag och mamma vårt första intag på Hillton. Inte dramatiskt precis, det fungerar ju på ungefär samma sätt i de flesta stallen och hästarna var väldigt snälla att ta in. Hera lullade jag med runt anläggningen som vanligt. Nu går jag nästan bara och väntar på att hon ska ha en dålig dag, för hur kan man vara så snäll och lugn hela tiden när man bara går i sjukhage och bara blir skrittad en kort stund om dagarna? Tydligen fungerar det för Hera (pepparpeppar), vilket jag är evigt tacksam för.

Sedan lindade jag benen på henne och lät henne få sin intagsmat. Aconto, hennes granne stog som valigt och försökte nå maten med tungan genom gallret, men Hera har slutat bry sig nu i alla fall ;-)



Fining


Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh kan du inte ta kort på Hera's gulliga granne när han gör så där? :D Vore kul med bilder från vardagen, på stallet, när ni är ute på promenad, lindar benen, borstar, whatever! Kul med "verklighets bilder"!

2009-07-14 @ 19:44:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0