Kvällsfodring i stallet

Nu när jag är ensam hemma så har jag haft tid att pyssla om mig själv lite extra. Jag har till exempel badat i badkaret (det var typ flera år sedan jag gjorde det!) och så har jag suttit på balkongen med min ena katt Skrållan och börjat läsa en bok, vilket inte heller var igår precis...

Sen åkte jag till stallet och kvällsfodrade, och precis som många har frågat efter så tog jag massa bilder när jag var där, så ni får se lite hur det ser ut :-)


Hungriga hästar och hungtig katt när jag kommer...


"Sluta ta kort, ge mig mat!"


Sigrids "Felix" som var med oss på skrittrundan idag :-) Också mycket hungrig, förståss


Heras söta granne Aconto kikar ut


Tar alla chanser han får... ;-)


Vänner för en kort stund...

 
Tills Aconto vill ha Heras mat... Den ser kanske godare ut?


Puh... Blev riktigt varm av att sopa hela stallgången, men rent blev det!



Kommentarer
Postat av: Carro

Verkligen fint stall! :) Hoppas ni kommer trivs bra där!

2009-07-15 @ 23:00:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0