Lite uppdatering

Jag har varit och handlat för en stund sedan, samt hyrt en film för ikväll! Anna och Akis kommer nämligen hit för lite filmmys :-) Det passar alldeles utmärkt med lite mys idag då jag ska upp i ottan i morgon bitti och morgonfodra. Sedan ska jag vidare till Anna Karins stall där jag ska jag rida en av hennes hästar! Det blir riktigt kul faktiskt, hoppas bara att jag inte har tappat allt för mycket av ridkänslan! :-S Men som lovat så ska jag skriva lite om hur det går i morgon. Ska försöka komma ihåg att ta med kameran också, så får vi se om pållarna fastnar på bild!

Nu ska jag vara riktigt duktig och plocka undan lite här hemma också, innan tjejerna kommer. Har lovat mamma det...

Hoppas att ni får en toppenkväll!

Puss och kram

Elin

Kommentarer
Postat av: FREJA LINDSKOG - Livet på Lindgården

SVAR: Men boots tycker jag är ganska OK, de kan väl inte påverka hästens benstyrka (Har jag fått för mig)? Jag tycker egentligen att allt är OK, bara det inte blir regelbundet, man får ju se över sin hästs behov och "behandla" efter det :) Ja, vatten är faktiskt det bästa man kan använda efter ridpass, funkar bättre än liniment! :D Plus att man inte kan åka fast för doping :)



Tack så mycket! :D

2009-07-17 @ 08:10:03
URL: http://frejalindskog.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0