Lördag

Var i stallet ganska många timmar idag och pysslade med Hera mycket. Spolade benen och tvättade hovarna mycket som vår hovslagare vill att jag gör, det vill säga både ovanpå hoven och under, så att de blir riktigt rena och fina. Sen gick jag ut och betade med henne, vilket alltid är omtyckt :-)

Nu har jag duschat och sitter och lyssnar på lite partymusik för att komma i stämning. Snart kommer Anna över och vi ska va hos mig och mysa lite och sedan ska vi nog dra ut, om vi inte skulle känna för att hellre stanna hemma och fortsätta mysa förstås. Men vi får se hur det blir, Akis kanske hade en hemmafest som vi skulle kunna dra till. Ska bli riktigt kul i alla fall!

Ha en underbar kväll!

Elin


Kommentarer
Postat av: frida

Vem har du som hovslagare?



Hoppas du fick en rolig kväll ;-D

2009-07-26 @ 01:05:04
URL: http://frajdolajnien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0