Lugn dag

Vi hade en grymt rolig kväll igår och det blev en lång natt. Jag var därför ganska trött och seg idag, vilket ofta resulterar i att jag är i stallet mycket längre än i vanliga fall. Så jag pysslade med allt det vanliga i stallet och putsade all läderutrustning. Hera var lugn och snäll att skritta även idag.

Nu sitter jag och tittar på lite filmer jag har på kameran från olika träningar och tävlingar jag och Hera varit på. Åh vad man längtar tillbaka då! Saknar verkligen att åka på träning med min fina Hera. Men jag kan inte gräva ner mig i det, utan bara se framåt och tänka att till våren så är vi tillbaka igen!

Ska försöka få över filmerna på datorn sedan, hade lite problem med ett program på datorn, men jag kanske kan få över dem redan ikväll, vem vet? :-)

Hörs!

Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0