Lyckad kväll

Igår blev verkligen en lyckad kväll! Sex personer blev vi som förfestade här hemma! Grillade och pratade och hade det verkligen trevligt! Så trevligt att vi var nära på att strunta i att gå ut :-) Men utgång blev det, mycket trevligt!

Har ganska nyligen varit i stallet och skrittat Hera och pysslat om henne. Lindade benen på henne idag, då jag tyckte att de såg lite tjocka väl tjocka ut. Hera var som vanligt snäll som en ängel att skritta ut med! Inte så jättelångt kvar till återbesöket nu, så jag hoppas verkligen att vi får ett positivt besked, att allt går som planerat.

Nu håller jag på att plocka undan lite här hemma efter gårdagen. Men är inte allt för mycket så det går nog ganska snabbt. Ikväll så blir det mys för min del, behöver återhämta mig lite. Så blir det lite hästhoppning som jag ska titta på, för ni minns väl att det är från Falsterbo på TV ikväll med, klockan 22.00 på Tv4 sport?

Amaretto blev riden av en annan tjej idag som skulle rida ut, men i morgon ska jag rida honom, som planerat! Linnea kommer vara med mig i morgon och fota oss lite :-D Så imorgon kommer det nog en hel del smaskiga bilder, för Linnea är en hejare på att ta bra bilder!


Bild på Linneas fina Kaka, tagen av Linnea själv.

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Gud så söt :)

2009-07-18 @ 18:01:25
URL: http://jennifersumar.blogg.se/
Postat av: Annika

världens finaste kaka :') vila i frid älsk

2009-07-18 @ 21:59:38
URL: http://jarnstrom
Postat av: lisa

jättefin :) är det en blandras mellan en arab och nån annan ras ? jag tycker den ser ut att ha lite arabiskt påbrå d:

2010-02-25 @ 23:55:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0