Måndag!

Vaknade vid sju i morse av att en massa lastbilar och traktorer körde utanför fönstret. Grannen bygger nämligen en pool. Så jag steg upp och stängde fönstret och släppte in katterna som gick och åt. Jag kände mig så himla trött så jag gick faktiskt och la mig igen. När katterna ätit klart som kom de båda och la sig i sängen, den ena på kudden och den andra vid fötterna. Haha, det är svårt att röra på sig när man har två katter som tar plats i sängen! :-P

Nu har jag pratat med mamma som sitter i bilen på väg hem från Kalmar nu! Så mamma pappa och Linda kommer någon gång vid tre-tiden :-) Ska bli så roligt att träffa dem igen!

Ska städa klart lite här hemma innan jag åker till stallet.

Ha en bra dag!

Elin

Kommentarer
Postat av: Ina Jacobsen

UTMANING!

Ta en bild på din ryktlåda och berätta kort om den som jag har gjort i mitt senaste inlägg. Alla ryktlådor kan ju inte se likadana ut och kanske kan man få nya ideer av varandra? Maila/ kommentera [[email protected]] när ni laggt upp den på er blogg så länkar jag till er för att få alla ryktlådor samlade. Utmaningen håller på fram t.o.m måndag den 27 Juli.

2009-07-21 @ 10:52:50
URL: http://inajacobsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0