Mysig skrittur

Vid eftermiddags idag så åkte jag och mamma till stallet och rensade ut alla skåp vi hade och sorterade allt som skulle slängas, tvättas eller läggas undan - och det var en hel del! Man samlar på sig så himla mycket under åren...

Nu har jag precis kommit hem. Mamma följde med till stallet nu på kvällen också och vi skrittade ut runt anläggningen. Det var underbart väder, så det var så mysigt att rida ute! Hon är fortfarande väligt lugn och snäll Hera, vilket är så himla skönt. Men jag tror att hon bara behöver de där 20 minuterna mentalt för att inte bara behöva se sjukhagen hela dagarna och att det är därför hon är så lugn. Jag är ju även där fyra gånger om dagarna nu då jag har alla pass, så hon är ju sällan ensam! Och jag pysslar med henne så mycket jag kan.

Imorgon ska vi städa uppe på Hilton och måla boxen så att den är riktigt fräsch tills på måndag då Hera ska flytta in! :-) Längtar riktigt

Ha det bra!!

Elin


Kommentarer
Postat av: Carro

Hej! Hittade till din blogg genom andra bloggar, gillar din blogg skarpt! Det nya "Prylar du inte kan leva utan" är superbra :)! Ska plocka fram min bok och läsa nu på väg till stallet. De nytagna bilderna på dig och Hera är JÄTTE fina! :) Hoppas ni kommer trivas bra på nya stallet! Ser fram emot mycket bilder där ifrån! Kram från din nya bloggläsare

2009-07-05 @ 09:46:11
Postat av: Anonym

Fin blogg du har :):)

2009-07-05 @ 15:07:51
Postat av: Mikaela

Fin blogg du har :):)

2009-07-05 @ 15:08:00
URL: http://ponnydagboken.webblogg.se/
Postat av: Elin svarar...

Åh, tack så mycket! Jätteroligt att höra :-D

2009-07-05 @ 17:57:29
URL: http://fornbrandt.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0