Så var man ensam!

Jag har precis vinkat av mamma och pappa som nu är på väg ner till Kalmar för att hälsa på min farmor och fira min pappas faster som fyller 95 år! Just nu känns det ganska skönt att ha huset helt för sig själv, men jag kommer antagligen att tröttna efter ett tag..Men då har jag ju självklart mina kära vänner som ska komma hit och kanske bo i några dagar ;-) Väldigt trevligt!

Vid lunch så red jag ut med Sigrid och hennes Felix på en mysig skrittrunda! Verkligen kul för både mig och Hera att få lite sällskap och för Hera att få gå på lite andra ställen än anläggningen. Det som var jobbigt var dock alla småkryp, hur mycket mygg och bromsar som hels som verkligen inte vill lämna en ifred! Det var hemskt.. Tror jag ska åka förbi Sporren eller Granngårnen någon av de närmaste dagarna och köpa ett myggmedel som en kompis till mig rekommenderat. Det skulle tydligen vara dyrt, men fungera jättebra. 

Nu ska jag ta och lata mig i solen lite tror jag, sedan blir det en vända till stallet igen. Ska fylla på med lite halm till Hera vilket jag inte hann på förmiddagen, eftersom att jag skulle hem och vinka av mamma och pappa. Då tänkte jag att jag skulle passa på att ta med kameran för lite bilder! Har kvällsfodringen ikväll också, så blir nog mer bilder även då!

Ha det toppen!

Elin 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Väntar spänt på bild uppdateringen!

2009-07-15 @ 15:27:11
Postat av: FREJA LINDSKOG

Måste bara säga att jag gillar din blogg mer och mer, snart är jag helt fast! :P Hur högt tävlar du?

2009-07-15 @ 19:46:31
URL: http://frejalindskog.webblogg.se/
Postat av: Klara Hovstadius

jag har ett superbra flugmedel, kmr inte ihåg vad det heter men en svart flaska är det..

2009-07-16 @ 18:20:24
URL: http://klarahovstadius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0