Söndag

Har precis kommit hem från stallet. Mockade och fixade till både Aconto och Hera idag alltså. Tog sedan in en mycket pigg Hera som tyckte att hon hade sett något läskigt bakom stallet, knäppskallen. Så när jag skulle skritta ut så skrittade jag på stallplanen några varv tills hon kändes avslappnad igen, resten av rundan så gick hon jättelugnt och fint!

Efter skritt-turen så duschade jag henne och sedan gick jag och mockade hennes hage. Nu så ska jag ta en kopp kaffe, känner att jag behöver något uppiggande, efter gårdagen, som blev ganska sen...

Ha det toppen!

Elin


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Elin!



Ha en fortsatt bra dag, ses snart...

2009-07-26 @ 15:36:33
Postat av: Sabina

SV: Ja, visst är den bra! Älskar den, är min största favorit :D

2009-07-26 @ 21:11:18
URL: http://ronda.blogg.se/
Postat av: Greta

Svar: Lagom stort :) Ja skrittmaskin är verkligen underbart. Speciellt när vädret är skit och man inte orkar rida så får dom ju ändå röra på sig.

2009-07-27 @ 00:42:22
URL: http://tallgarden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0