Städat så det står härliga till

Idag har jag och mamma som sagt städat vår box på Hilton! Vi städade i ungefär fem timmar. Det skrubbades enormt mycket med Svinto på gallren kan jag säga! Riktigt sved i fingarna efteråt... Sedan målade vi den invändigt också och det blev jättesnyggt! Tog några bilder från när vi städade idag och hur det såg ut innan. Ska dit i kväll igen när färgen har torkat och ta några "efterbilder". 

Jag tror verkligen att vi kommer att trivas jättebra där uppe. Så himla trevliga människor som står där och så många fler! Där vi står nu är det bara 6 hästar, men på Hilton så är det 20! Så nu har Hera något att titta på ur sin box också under dagarna, nu när hon är konvalecent och allt.



Mamma skrubbar me Svinto



De till höger har jag skrubbat med Svinto,.. Vad vore en värld utan Svinto?



Hera har ett fint fönster som vetter mot gårdsplanen :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0