Svar på läsarfråga

Måste bara säga att jag gillar din blogg mer och mer, snart är jag helt fast! :P Hur högt tävlar du?

Tack så mycket, väldigt roligt att höra! :-D Just nu när Hera är halt så tävlar jag inte... tyvärr. Men i vanliga fall så tävlade jag och Hera 90 cm och 1 meter och hade givetvis planer på att gå upp i högre klasser i år. Slutmålet för det här året var att starta en 120 till hösten. Men eftersom att hon blev skadad så gick ju givetvis inte det. Nu hoppas jag att jag ska kunna rida lite andras hästar så att jag inte tappar ridkännslan och att jag ska kunna kunna komma ut och tränar lite :-)

Kommer skriva lite om de hästar jag ska hjälpa till att rida senare när jag provat alla ;-)


Kommentarer
Postat av: Frida

tycker också din blogg är jätterolig att läsa, det är så spännande varje gång :)



Ska bli kul att höra om Miranda, Amaretto och Cohiba igen!

2009-07-16 @ 00:05:09
URL: http://frajdolajnien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0