Svar på "ponnyfrågan"

Några undrar vilka klasser jag och min ponny tävlade i. I dressyr så tävlade vi bara LB med godkända resultat. Det berodde på mitt lilla intresse i att starta dressyr då, något som jag är mer intresserad av nu. I hoppning så tävlade vi upp till LB regionalt med många placeringar. Tanken var att starta en LA men vi hittade en bra köpare så pass snabbt att det inte blev aktuellt, då de ville ha henne på en gång, efter att hon gått igenom besiktningen förståss.







Visst är hon ganska söt?


Kommentarer
Postat av: Jennifer

SV: Jaha, hoppas att hon blir frisk, ja tack jag ska försöka ha så kul som möjligt ;D

2009-07-14 @ 20:10:02
URL: http://jennifersumar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0