Uttråkad...

Eftersom jag var i stallet 4 gånger om dagen hela förra veckan (eftersom jag hade alla passen) och varit i stallet hela dagen igår så känns det jättekonstigt att vara hemma utan att behöva åka till stallet en gång till idag. Börjar fundera på vad jag gjorde hemma tidigare efter stallet? För nu kommer jag då rakt inte på någonting. Jag känner mig jätterastlös, samtidigt som jag känner mig för trött för att ta mig till någon kompis eller göra något, efter allt städande och flyttande idag...

Imorgon åker jag till stallet på morgonen igen och ska då vara med och se hur morgonfodringen i stallet går till. Så passar jag på att mocka och göra mat åt Hera och släpper ut henne. Sedan åker jag och familjen in till Stockholm under dagen, för att kanske strosa lite i Gamla stan! Det ska bli mysigt. På vägen hem så hade jag och mamma tänkt stanna på en hästaffär och "titta" lite... ;-) Kruxet är att Linda (min syster) och pappa inte har något som helst intresse av det och det finns inte precis någon affär i närheten som de kan gå i.. Bara Ica. Får väl ta och skicka in dem för alla handla mat då! ;-D Hehe

Så blir inte så mycket bloggande under dagen, men kommer hem på eftermiddagen så då ska jag blogga lite extra!!

Nu ska jag gå och göra något vettigt. Typ, tvätta stallindor och senskydd.

Kram!

Elin

Kommentarer
Postat av: C

Ser fram emot bildbombning med dina shoppingfynd! ;)

2009-07-07 @ 21:03:54
Postat av: Jennifer

Jag är också hemskt uttråkad här hemma på dagarna :P

2009-07-07 @ 21:35:23
URL: http://jennifersumar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0