Abstinens

Har sån enorm lust att rida nu så det är inte klokt! Men imorgon klockan ett så har vi i alla fall fått en tid på Mälarkliniken. Då hoppas jag verkligen att de hittar felet på Hera och att det inte är något som skulle behöva en operation, för jag har redan fått erfara en sådan och vet hur enormt mycket jobb och lång konvalecent det är efter en sådan... Men ska inte måla fan på väggen, utan bara hoppas att det går bra!

Klockan två idag, alltså snart så är det Nations cup i hoppning på tv4 sport! Är faktiskt i hela två timmar, för en gångs skull! Så då det ska jag inte missa! Sedan åker jag till stallet och pysslar om min Hera.

Ha en bra dag!

Elin



Hela två timmars hästhoppning på tv4 sport!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0