Äntligen!

Äntligen så har mina tretornstövlar kommit! Men tyvärr så kan jag ju inte använda dem, då Hera fortfarande är halt.. Tyckte dock att det såg bättre ut idag.. Men det som är så svårt är ju det att hon inte är gallig eller varm så det är svårt att tyda vad det är för något. Vi får se hur hon är i morgon helt enkelt och sedan ringa veterinären.


De bruna har jag :-)

Jag skrittade Hera lite idag också och lät henne sedan beta, vilket hon tyckte om. När jag kom hem från stallet så åt jag middag, sedan satte jag mig framförteven men kunde verkligen inte hålla ögonen öppna, så jag somnade direkt och sov tills nu....! Nu är jag däremot ganska pigg och kommer inte kunna sova på ett tag. Typiskt.

Imorgon har jag alltså ingen skola, dock så har jag tandläkartid, men jag har på något mysko sätt lyckats tappa bort kallelselappen, vilken jag brukar vara duktig på att spara. Men den är spårlöst försvunnen, så får ringa till dem i morgon bitti och fråga vilken tid det var. Sedan ska jag in till stan med Ak och köpa lite grejer till studenten. Herregud, jag kan inte fatta att jag snart tar studenten! Förhoppningsvis inte i spöregn...

Ha det bra!

Elin



Bli frisk!

Kommentarer
Postat av: ellenor

Vilken söt häst!

2009-06-09 @ 14:50:35
URL: http://jumprider.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0