Besked

Idag kom vår veterinär och tittade på Hera. Hon tyckte att det var svårt att bedömma vad hältan berodde på, men hon trodde att det var något i kotan eller längre ner. Hon tyckte att vi skulle åka in med Hera på klinik och hon skulle försöka kolla med en kollega om vi kunde komma in lite tidigare, om det skulle bli någon lucka. Annars så åker vi till Mälarkliniken, där vi fått en tid efter midsommar...

Nu är det alltså sjukhagen hon får fortsätta att gå i. Vi har gjort en lite större åt henne idag, vid de andra häsatrna så att jhon inte ska känna sig så ensam. Lät henne beta idag, som vanligt och gick vår dagliga promenad i skogen. Hon sköter sig så himla bra!! Går hur lungt och fint som helst och tuggar lite på grimmskaftet...

Vi hörs!

Elin


På Jump club förra året...

Kommentarer
Postat av: Roos

Usch vad trist, stackare... Men det blir nog bra ska ni se :)

2009-06-11 @ 22:20:24
Postat av: zezy

hej stackare det här med Hera. jag har följt din blogg rätt länge och du är jätteduktig:)

hoppas jag blir som dig nån gång.

jag hoppar oxxå och ska träna på hoppningen i sommar:) kramiz kramiz//dinzezy

2009-06-12 @ 09:27:12
URL: http://zezy.blogg.se/
Postat av: Hanna

usch, det är det värsta med den här sporten. Alla dessa skadade hästar jämt och ständigt. All världens otur förföljer mig och min häst just nu =/ Dagen efter hon blev friskförklarad så föll hon ner i ett hål i marken i skogen och skar upp frambenet.

2009-06-13 @ 16:00:38
URL: http://emeralds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0