Dagens

Red Gilbert på förmiddagen. Jobbade mest med att få honom att gå taktmässigt och ta gasen och bromsen. Red på hoppbanan. Har inte vant mig vid att rida honom än, det kan man väl lugnt säga. Men det var skönt att få rida lite idag i alla fall. Det känns att det var ett tag sen.



Gilbert innan ritt

Sedan mockade jag Heras box och och fixade det vanliga och lät henne beta lite. Tvättade henne idag också, då hon rullat sig så ordentligt så att det knappt gick att få henne ren med borste..

Nu ska jag snart sticka ut och springa och sedan hem och mysa framför teven. Blir en tidig kväll i dag, då jag har morgonfodringen i morgon.

Nu är det 5 dagar kvar tills vi ska till kliniken!

Ha en bra dag!

Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0