Dagens

Har varit i stallet på eftermiddagen och tagit in Hera och Kakan, då jag hade eftermiddagsintag. De andra hästarna gick i gräshagen och skulle gå ute till kvällen. Mamma var med i stallet och hjälpte till idag. Medan Hera betade så mockade jag och mamma gjorde hö-påsar. Sedan så borstade både jag och mamma Hera, vilket hon stortrivdes med! Det behövdes vara två också, annars hade jag varit klar först ikväll... Hon hade verkligen lera från topp till tå!

Nu har jag varit och städat (mitt jobb, som jag gör en gång i veckan) och lämnat tillbaka filmen vi hyrde igår, samt handlat lite nödvändigheter hit hem. Ska sätta mig och kolla på teve nu. Blir ingen springtur idag, utan det får nog bli i morgon bitti, om jag hinner.

Planen för i morgon är alltså att sticka ut och springa, sedan åka till stallet och mocka och fixa samt tvätta Hera, sedan åka till kliniken vid halv ett och efter det så ska jag, om jag hinner, ta tåget till Stockholm för att gå på Grönan med mina kära vänner :-)  Imi åker på fredag, så hon vill verkligen att jag kommer.

Ha en bra kväll och håll tummarna för oss i morgon!

Elin

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hej hej! Tänkte bara lämna en kommentar när man är ute och spanar. :) Din häst Hera ser superfin ut! Kram kram

2009-06-22 @ 00:49:48
URL: http://hannasvedlundstahl.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0