Freeedag

Ska bli skönt med lite fredagsmys ikväll framför teven. Var i stallet vid lunch idag, som vanligt. Betade Hera och pysslade om henne ordentligt. Det ösregnade verkligen ute idag. Ganska mysigt när man är inne, men att åka moppe i det är är kanske inte det roligaste jag har gjort i mitt liv..

Har lite nedräkning nu, till dagen då Hera ska till kliniken. Är typ 10 dagar kvar nu..

I helgen ska jag åka och hälsa på min kompis som precis har köpt en ny häst! Det är en tvåårig Anglo arab (skriver man ihop det tro?)! Men det som hon betonade var att han inte alls såg ut som en arab ;-) Så det ska bli jättekul att få se det lilla underverket. Ska även få se hennes ganska nya hund som hon också har köpt. Så tänkte ta med kameran så att ni också får se dem!

Hoppas att ni får en riktigt skön kväll!

Elin

Kommentarer
Postat av: izzi

vad har hänt med heraq egentligen?

2009-06-12 @ 22:36:35
URL: http://zezy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0