HJÄLP!

Jag är ett riktigt nervvrak just nu! Jag kan verkligen inte fatta att jag tar studenten i morgon! Börjar dagen med klassen i slottsbacken och har champangefrukost, sedan är det fotografering. Efter det ska vi få våra betyg. Sedan går vi sist in av alla på slotten och först av alla springer vi ut! Där kommer vårt flak att vänta, som vi har pyntat nu på kvällen!

Sedan ska man hem på mottagning. Kommer ungefär 25 pers. så blir kul! Sedan blir det ev. en förfest emd klassen någon stans och sedan BJ! Det blir en lång och händelserik dag!! :-D Ser verkligen fram emot den, samtidigt som det är svårt att fatta att man verkligen atr studenten nu! Herregud...  Känner mig som en tant när jag säegr "TIDEN GÅR SÅ FORT!" Men det är så sant!

Som ni kanske förstår så blir det nog inget bloggande i morgon. Hoppas det blir fin väder och att ni också får en toppendag!

Hörs!

Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0