Njutning

Har varit i stallet igen vid lunch och gett Hera mat. Sedan åkte jag hem för att byta och och sticka ut och springa! Sprang i ca 30 minuter. Var verkligen jätteskönt! Sedan när jag kom hem tog jag en lång sval dusch och gjorde sedan iordning en god lunch! Nu sitter jag ute med datorn och tänkte sätta mig och läsa en bok. Jag har ju faktiskt tid med det nu!

Tittade även på den nya hemsidan en annan bloggare tipsat om. Mycket bra och intressant; Hästhoppning i fokus heter den. Där kan man läsa allt från avstånd mellan hinder och olika ryttare och ridövningar. :-)

Nu ska jag som sagt sätta mig och läsa. Vi kanske hörs senare ikväll! Ha det bra!

Elin



Bild från tävling i Tierp 2008

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0