Skön dag!

Var i stallet i morse och mockade, skrittade Hera en kortis och lät henne beta. Började 11.45, trode vi i alla fall, visade sig att hon "skjutit fram" lektionen till ett. Så vi gick på lunch direkt och när lektionen började så hade vi lite prat om vad vi ska göra efter studenten ute i solen. Alltså inte mycket till lektion idag, men mycket skönt.

Efter lektionen åkte jag och några tjejer in till stan och åt glass på Capuccino, jättetrevligt! Hannes kom också på besök och var med och planerade kvällen lite. Vi ska nämligen grilla hela klassen ikväll och kanske det blir utgång också... Ska bli jättekul!

Efter fikat så gick jag till HM och köpte ett par jättesöta jeansshorts. 



Nu ska jag ta det lugnt ett tag och sedan göra mig iordning för ikväll.

Ha det!

Elin 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0