Söndag

Ledsen, skrev inget igår heller, då jag var så himla trött efter studenten.

Studenten var typ den bästa dagen i mitt liv! Så otroligt roligt det var! Blev firad i ett dygn. :-)
På studenten så var mamma i stallet på morgonen och mockade och så åt mig (Tack mamma!). Dagen efter så åkte jag dit och skrittade Hera i Hågadalen och pysslade lite. Hon hade tappat en sko men hovslagaren kommer på måndag så det var ju bara en dag emellan. 

Idag så gick Hera i sjukhagen och sedan lät jag henne beta i 45 minuter. Sedan spolade jag hennes ben och tvättade hennes svans, lindade benen och fettade in hovarna. Efter det tog vi en mysig promenad i skogen och hon skötte sig exemplariskt :-)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0