Soommarlov

Ja, nu först känner jag av att jag har sommarlov. Det är faktiskt riktigt skönt, även om det känns lite konstigt. Igår var jag och Anna hemma hos Anna-Karin och hade lite filmmys. Blev där ganska länge, så var jättetrött i morse och sov till tolv! Det har jag inte gjort på.. Jag vet inte hur länge.

Har varit i stallet och gett Hera sitt lunch-hö. Nu ska jag åka till skolan och lämna tillbaka en bok som jag glömt hemma.

Imorgon så ska jag få rida Gilbert, en häst som står i vårt stall. Ska bli skönt att få rida lite igen. Tycker verkligen inte om det här uppehållet, på grund av att Hera är halt. Jag och Hera skulle ha åkt på träningsläger för Sylve Söderstrand och Lotta Björe på Rekasta. Men nu när Hera är halt så var vi tvunga att ställa in det.. Känns jättetrist! :-(

Hoppas ni har det bra!

Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0