Stallet på morgonen, sen stan

Hade morgonfodringen idag. Så var i stallet vid sju och släppte ut Hera och Kakan och gjorde i ordning allt annat.

Sedan, vid lunch så åkte jag och mamma upp till Hillton för att hämta vårt kontrakt som vi ska skriva på senare. Det är alltså snart klart - Vi ska flytta till Hillton!  Ska bli jätteskönt med spolspilta innomhus, varmvatten i slang och en jämn hage som Hera inte kan skada sig i!!

När vi ändå var där uppe så passade vi på att svänga förbi vårt stall och ge Hera sitt lunch-hö. Efter det så åkte jag hem och åt lunch och tog sedan bilen ner till stan. Skulle leta efter en namnsdagspresent till min syster, men kom istället hem med ett par klackskor från Bianco samt armband, solglasögon och ett halsband från MQ - till mig själv!!  Haha, jag förstår inte hur det gick till! Hittade ingenting till min syster, trots att jag letade över hela stan. :-( Men kanske åker med mamma till gränby ikväll och kollar om vi hittar något där.


Mina klackskor från Bianco, fast bruna

Imorgon är det alltså midsommar. Som det ser ut nu så blir det inget vidare väder, vilket naturligtvis är trist. Hoppas dock att jag kan ha mina nya skor (som jag för övrigt blir typ två meter lång i, men skitsamma..) och en klänning som passar mycket bra till.  Blir kanske grillning hos en kompis i morgon och alternativt utgång. Annars så går vi ut på lördag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0